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Strategies to Teach English to People with Cognitive Disabilities in Programa Crecer Semillas de Esperanza, Armenia, Quindío, Colombia”
(2016-11-28)
This study aimed at investigate which were the best techniques to teach English to people with cognitive disabilities based on learning styles. The research was carried out in Programa Crecer Semillas de Esperanza de ...
Un Análisis Fonético De Los Errores De Pronunciación Vocálicos Más Comunes En Estudiantes De 3er Semestre De Una Licenciatura En Lenguas Modernas De Una Universidad Pública Colombiana
(Universidad del Quindío, 2017-11-27)
El presente estudio se enmarca en la Fonética y resalta los problemas más comunes que estudiantes de los primeros semestres de inglés de una licenciatura en lenguas modernas de una universidad colombiana, enfrentan a la ...
Differences between Modern Languages Students from Fourth Semester of Day and Night
(2016-11-28)
This research aims to find out the differences between Modern Languages students from fourth
semester of day and night at the University of Quindío related to their English proficiency level.
It was carried out in two ...
La Introversión y la Extroversión Entendidas Como Disposiciones Generales Psicológicas y su Correlación con La Producción Oral del Idioma Inglés Como L2 en los Estudiantes de 5to Semestre de Licenciatura en Lenguas Modernas de La Universidad Del Quindío
(Universidad del Quindío, 2017-11-27)
Este proyecto pretende correlacionar las disposiciones generales psicológicas (introversión-extroversión) con la producción oral del idioma inglés como segunda lengua (L2). En consecuencia, es necesario nombrar las disciplinas ...
Different speaking english levels between two public schools.
(Universidad del Quindío, 2018-05-27)
Este proyecto es una investigación mixta, es una investigación de comparación y acción. Mirando la problemática de los estudiantes del día de hoy en Colombia, el nivel de inglés es muy bajo, mostrando las fallas de la ...
An analysis of the impact that false cognates have in the reading comprehension skills of second semester students in the modern languages program at the University of Quindío
(2017-05-29)
False cognates are understood as those groups of words equal or similar in form in two languages but have different etymologies and different meanings. This phenomena becomes as real problem for language learners. The ...
Which is the influence on students’ intrinsic and extrinsic motivation of applying skill-integrating teaching techniques in English classes in primary school?
(Universidad del Quindío, 2018-05-27)
El objetivo de esta investigación es identificar la integración de las cuatro habilidades lingüísticas en las clases de inglés de los alumnos de quinto año de la escuela primaria observando cómo se imparten las clases allí ...
Phonological Fossilization in Second Semester Modern Languages Students at the University of Quindío
(2016-11-28)
The current research aimed mainly at finding the aspects that affect students’
pronunciation as well as the causes of phonological fossilization in modern languages students at
the University of Quindío. This study was ...
Programacion Neurolinguistica Y La Produccion Oral En Lengua Extranjera (Inglés)
(Universidad del Quindío, 2017-11-27)
El presente proyecto es sobre la programación neurolingüística y el efecto positivo que produce en la producción oral y algunos aspectos comporta mentales de los estudiantes los cuales contribuyen al mejoramiento de las ...