Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 22
Different speaking english levels between two public schools.
(Universidad del Quindío, 2018-05-27)
Este proyecto es una investigación mixta, es una investigación de comparación y acción. Mirando la problemática de los estudiantes del día de hoy en Colombia, el nivel de inglés es muy bajo, mostrando las fallas de la ...
Which is the influence on students’ intrinsic and extrinsic motivation of applying skill-integrating teaching techniques in English classes in primary school?
(Universidad del Quindío, 2018-05-27)
El objetivo de esta investigación es identificar la integración de las cuatro habilidades lingüísticas en las clases de inglés de los alumnos de quinto año de la escuela primaria observando cómo se imparten las clases allí ...
Diseño de un material didáctico en Sistema Braille, como medio para generar procesos de inclusión en la enseñanza-aprendizaje de vocabulario en inglés como idioma extranjero, a jóvenes en condición de discapacidad visual, estudiantes de una institución educativa pública en la ciudad de Armenia, Quindío.
(Universidad del Quindío, 2018-05-27)
This investigation project was done to obtain the Bachelor’s degree in Modern Languages from University of Quindío, Colombia. Due to that in our society, visually impaired people are in disadvantage to learn English as a ...
Pedagogical implications of implementing a clil approach in english teaching for developing listening and speaking competences in students of rural schools which use a pedagogical model of “escuela nueva”
(Universidad del Quindío, 2018-05-27)
The English level in rural schools is low, due to the difficulty that implies to teach the language for some teachers, even when they do not know other methods different to the traditional. The purpose of this research is ...
The Impact of Extra-Curricular Activities Focused on Research Training and Formative Research on 6th and 7th Semester Students of Modern Languages Program at University of Quindío
(2018-05-27)
This action research study was designed to address the existent issues regarding
investigative gaps of Modern Languages Program of the University of Quindío. The idea
was to implement and create an extracurricular space ...
The influence of social context in the efl classroom in a public school in armenia
(Universidad del Quindío, 2018-05-27)
Este estudio estuvo dirigido a analizar la influencia del contexto social en el aprendizaje del inglés como lengua extranjera. La investigación fue realizada en el Colegio Laura Vicuña de Armenia. El grupo de estudiantes ...
Positive discipline strategies to improve discipline in classrooms
(Universidad del Quindío, 2018-05-27)
La investigación realizada en este proyecto obedece al nombre de “Positive Discipline Strategies To Improve Discipline In Classrooms”. Este estudio fue realizado con el propósito de comprender el impacto disciplinar de la ...
An english and french conversational club as an extracurricular activity to improve modern languages students’ communicative competencese
(Universidad del Quindío, 2018-05-27)
La base de este proyecto fue determinar cómo una actividad extracurricular como un club de
conversación en inglés y francés podría ser útil para mejorar la competencia comunicativa de los
estudiantes de lenguas modernas. ...
El Desarrollo De La Comprensión Auditiva De Campos Semánticos En Inglés A Través De La Implementación De La Metodología Basada En La Narración Oral De Cuentos Infantiles
(2018-11-20)
The present transversal correlational and action- research, has a qualitative approach and aims to determine the impact of the implementation of the methodology based on the storytelling for the development of listening ...