BDA. Monografías, Tesis y Trabajos de Grado : [54] Collection home page

Logo
Tipología Documental que es conformada por documentos de producción no periódica y/o seriada que tratan un tema específico y que son presentados como requisito para optar a un título en estudios de pregrado o postgrado.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 54
Issue DateTitleAuthor(s)
28-Nov-2017Efectos de la edad en la calidad textual de la producción escrita narrativa (cuento) en inglés en estudiantes de tercer semestre de las jornadas diurna y nocturna de una licenciatura en lenguas modernasBedoya, Leidy Yaneth; Baena, Alejandro; Neira Loaiza
28-Nov-2017Análisis De Resultados De Las Pruebas Saber Pro (2012- 2015) En Un Programa De Licenciatura En Lenguas Modernas De Una Universidad Pública De Colombia: Fortalezas Y Debilidades Del Programa De Acuerdo Con El Desempeño En Las Competencias EvaluadasBolaños Daza, Anyela Dorelly; Oquendo Valencia, Jenny Katerine; Orozco Murillo, Cindy Yurani; Neira Loaiza
28-Nov-2017Evaluación de la ejecución de la política educativa “plan nacionalde inglés” en una institución rural del caimo con modalidad escuela nueva y su influencia en los resultados académicos de estudiantes de inglés de secundariaAmaya Marín, Luisa; Gualtero, Ana María; Neira Loaiza
28-Nov-2017La interacción verbal en el aula de inglés lengua extranjera en el desarrollo de la producción oral en estudiantes de grado 11 de un colegio público de Montenegro con programa departamental de bilingüismoOrozco Londoño, Maria Alejandra; Neira Loaiza
20-Nov-2018EL DESARROLLO DE LA COMPRENSIÓN AUDITIVA DE CAMPOS SEMÁNTICOS EN INGLÉS A TRAVÉS DE LA IMPLEMENTACIÓN DE LA METODOLOGÍA BASADA EN LA NARRACIÓN ORAL DE CUENTOS INFANTILESHerrera, Carolina Andrea; Alzate, Claudia Patricia; Murcia, Heidi Johanna; Lina Maria Moreno
20-Nov-2017RELACIÓN ENTRE EL TIPO DE DISCURSO DEL DOCENTE Y EL TIPO DE PARTICIPACIÓN ORAL EN INGLÉS DE ESTUDIANTES DE GRADO 10° Y 11°Rubiano Herrera, Alexanderson; Villada, Andrés Mauricio; Trejos Duque, Oscar; Lina María Moreno
20-Nov-2017INFLUENCIA DE LA L1 EN LA PRODUCCIÓN ORAL DE LA L2 Y LA L3 DE LOS ESTUDIANTES DE LA LICENCIATURA EN LENGUAS MODERNAS DE LA UNIVERSIDAD DEL QUINDÍOLopez Lopez, Felipe; Suarez Herrera, Julieth; Lina Maria Moreno
20-Nov-2017DESARROLLO DEL PLAN NACIONAL DE BILINGUISMOMarin Arevalo, Ednny Sunileny; Sanchez Morales, Dayani Mercedes; Echeverri Marulanda, Andres Felipe; Lina Maria Moreno
20-Nov-2017IMPACTO DE LA SERIE ENGLISH PLEASE, EN EL GRADO DÉCIMO PARA EL DESARROLLO DE LA PRODUCCIÓN ESCRITA NARRATIVA EN UNA INSTITUCIÓN PUBLICA DE ARMENIA.Lina Maria Moreno; Sabogal Patiño, Francisco Javier; Ortiz Agudelo, Nelly; Lina Maria Moreno
29-May-2017English Language Teaching: an analysis of the implementation of ludic strategies with 7th graders at Simón Bolivar School in Zarzal, Valle del Cauca.Milán, Solanlly Andrea; Valencia, Juan Carlos; Paola Alzate
29-May-2017Culture and Language Teaching: a pedagogical proposal based on Quindio´s cultural heritage to teach English to 9th graders in a rural schoolGarcés, Jorge Alberto; Herrera, Maryuri; Quintero, Yuri Paulina; Paola Alzate
29-May-2017Implementation of an assessment system and didactics applying the multiple intelligences theory in the English Class of eleventh graders at Eudoro Granada SchoolOspina Franco, Johnatan; Valencia Arias, Jimmy; Consuegra, Jonhatan; Universidad del Quindío; Paola Alzate
29-May-2017An analysis of the impact that false cognates have in the reading comprehension skills of second semester students in the modern languages program at the University of QuindíoChicaiza, Lizeth Paola; Guerrero, Diana Marcela; Paola Alzate
28-Nov-2016The Interaction of Students with Cognitive Problems in the Learning Process of English as a Foreign Language (FL) in a Colombian public schoolGarcía Montoya, Yeison; Brito Gaviria, Juan C.; Andreia Leal
28-Nov-2016The Influence of the Transition from Primary to Secondary Schooling in the Motivation for Learning English of Seventh Grade Students at Institución Educativa Rafael Uribe UribeCampos, Juan C.; Pernagorda, Julian F.; Corrales, Manuel A,; Andreia Leal
28-Nov-2016The influence of the teacher’s methodology in foreign language learning process in seventh grade students in normal superior del quindio high schoolGonzalez Cano, Henry; Hurtado Rios, Jessica; Andreia Leal
28-Nov-2016The impact of having a native speaker assistant in two public schools in a 9ª, 10ª and 11ª efl classrooms in armeniaGranada Hurtado, Daniela; González López, Karen M.; Andreia Leal
28-Nov-2016The Ethno-educational and Bilingual Processes of the Nasa Indigenous Students at the Angelina Gullumus High School and the Search of Cultural Identity through English LessonsDelgado Quintero, Marisol; Gómez Cabal, Mary Mar; Liz Andela, Deisy Juliet; Andreia Leal
28-Nov-2016Teaching foreign cultures in the english classroom in seventh grade at eudoro granada school.Sánchez Delgado, Jorge A.; Agudelo Domínguez, Yeimi; Andreia Leal
28-Nov-2016Strategies to Teach English to People with Cognitive Disabilities in Programa Crecer Semillas de Esperanza, Armenia, Quindío, Colombia”Correa Restrepo, Diana P.; Montoya Bernal, Luis M.; Andreia Leal
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 54